فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زيبا ساز ، نایت اسکین
ترازوی در حال ترکیدن (:



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


نینیه نازم

خاطرات پرنسس کوچولوی ما

از امرو 4 روز دیگه به ورود عچقم مونده خیلی خوشحالم انقدر خوشحالم که قابل توصیف نیست از یه طرفم استرس دارم که نکنه مامان خوبی نباشم یا از پس تو بر نیام از خدا میخوام کمکم کنه تا بتونم بهترین مادر و بهترین دوست برای تو باشم گلم  Hippie

راستی خودمو امروز وزن کردم در مقایسه با  قبل یارداری مامانت 12.5 کیلو چاق شده اگه دیی یه مامان بد هیکلو بی قوارم نترس گلم سعیمو میکنم تا اونجا که میتونم دوباره به قبل بارداریم برگردم عچقم

 

قبل بارداری من 60 کیلو بودم

 

 

4 روز به زایمان 72.5 هستم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 1 / 4 / 1391برچسب:,ساعت3:8 بعد از ظهرتوسط مریم و علی | |